Alla inlägg den 6 juli 2011

Av Ewa - 6 juli 2011 15:24

En rask promenad med press i backarna som tog 70 minuter och det var jätte-skönt! Mobilen lyckades blanda till låtarna, så att jag kunde gå i takt till flera bra gånglåtar vilket alltid sätter piff på det hela.


Jag har gjort min första beställning från LCHF-butiken. Bakerix att baka bröd med och det enda jag behöver lägga till är ägg. Åsa-Maria lovar och svär att bröden inte blir äggiga eller konstiga och vi får väl se..... Jag har inte mycket till övers för de kolhydratfria alternativ som jag har provat hittills, men nu känner jag att jag vågar prova igen. Jag saknar egentligen inte bröd som sådant, men ibland kan det vara gott med te och en macka med mmmmmycket pålägg och jag vill ha ett alternativ till youghurt och ägg, jag som har så himla svårt att äta frukost.


Fridens.    


PS. I morgon åker jag till Kiruna och kommer inte att blogga förrän på söndag igen, men då blir det resereportage med minnen och Pära foton.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards