Alla inlägg den 28 juni 2011

Av Ewa - 28 juni 2011 15:24

Jag har precis sett en underbar film! En stillsam film om en brevväxling. Den heter "Mary and Max" och är baserad på en verklig händelse. Jag var inte nyfiken på den här filmen förrän jag såg att den är leranimerad. Jag är helt såld på Wallace & Gromit och Fåret Shaun med deras makalösa detaljrikedom och den här filmen är i samma klass. Se den om du vill se film som sticker ut!


Fridens.


Av Ewa - 28 juni 2011 09:07

Jag måste passa på att skriva det här nu eftersom det är så sällan jag har kunnat skriva just det här: det är prima liva med mig! Jag mår så fantastiskt bra tack vare Fluanxol att jag fortfarande är alldeles häpen. Tänk att den yttepytte orangea tabletten hade förmåga att ändra på alla förutsättningar! Tack, dr A för att du presenterade oss för varandra! 1000 tack!!


Prima liv-fridens.    

Till dr A

 

Av Ewa - 28 juni 2011 09:02

Enligt DN.se, så är barn under 12 år inte mogna att cykla i trafiken och det finns det väl inte så mycket att orda om, men det jag kan orda om är äldre barn, tonåringar och vuxna som väljer att cykla på trottoarerna. Om det tycker jag inte!! Då talar jag om när jag promenerar runt här i Rönninge där det ibland är flera och t.o.m många bilar som passerar, men trafiken aldrig är tung. Likväl får jag väja till höger och vänster för att inte bli påkörd av en cyklist. Om man inte klarar av att cykla i trafiken här i Rönninge, så är man förmodligen inte mogen för det och bör ta apostlahästarna eller bussen. Skärpning!!


Fridens.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards