Alla inlägg den 25 juni 2011

Av Ewa - 25 juni 2011 12:05

Midsommaraftonen blev hyfsad. Det var inget större fel på vädret även om jag tyckte att det var i svalaste laget att äta på balkongen, men är det midsommar, så ska man sitta ute och äta. Basta! Elins prins höll oss sällskap. Jag kände mig smått ruggig igår med magknip och trötthet och jag sov faktiskt en timme på eftermiddagen. Det var ändå inga problem att gå och lägga mig vid midnatt. Nu för tiden sover jag utmärkt igen, men det är tack vare Theralen även om jag inte tar lika många droppar som tidigare.


Jag är trött idag med och det är för att den här veckan har innehållit för mycket för att jag ska orka med (långpromenad, middag i Skäris, frissan, Stockholm och midsommarafton med gäst). Jag steg i alla fall upp redan halv 10 vilket är tidigt för mig när jag inte måste upp och har, som pricken över en fullspäckad vecka, klarat av den stora månadsstädningen. Snart ska jag göra lunch och sedan är jag ledig resten av dagen och, vem vet, jag kanske hinner med en lur idag med?


Fridens.    

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards