Alla inlägg den 19 juni 2011

Av Ewa - 19 juni 2011 21:09

Astrid har ett utslag (?) i vänster bakre ljumske. Utslag och utslag. Hon har tappat päls där och längst ut i den päls som sitter runt finns en del intorkat (?). Det är inte irriterat eller ömt eller fnasigt. Vet någon vad det kan vara? Att åka till vetten för att få svar känns inte som ett alternativ.


Fridens.

 

Av Ewa - 19 juni 2011 21:06

hit och titta på honan med de röda ögonen, veck i örat och pälsriktningsfelet. Det är Kajsa och hon kommer att flytta hem till oss när hon är tillräckligt stor! Vilken tur att hon inte är perfekt för nu får vi köpa henne.     Som jag skrev till Sophie: "Då får vi 7 små grisar och 7 är ett universellt lyckonummer!".


Fridens. 

Av Ewa - 19 juni 2011 15:37

Det är bara 12 plusgrader. Det blåser. Det regnar. Det är som gjort att vara en stugsittare idag! Det känns nästan höstigt. Jag sover fortfarande inte bra. Jag väntar att läkare A ska ringa mig, så att jag får prata mediciner med henne, men tills dess, så tar jag droppar; 6 idag.


Mina svarta, nya MBT-skor är luriga! Vanligen känns det i låren, höfterna och rumpan när jag har gått raskt i någon timme, men inte med dem här utan det kommer efteråt, så medan jag promenerar, så undrar jag om det är fel på skorna för att sedan få bekräftat att det inte alls är fel på dem. Knäppt! Faktum är att jag undrar om det faktiskt är fel på dem för efter de 3 senaste promenaderna, så har jag fått ont i knäna igen. Jag ringde butiken för att fråga och det var sjukgymnasten från köptillfället ifråga som svarade. Han tyckte att jag använde de för långa stunder och att jag skulle vila ifrån dem 1 dag eller 2 och om det inte känns bättre trots det, så ska jag åka tillbaka med dem och få hjälp av honom. Jag fick reda på att han arbetar på onsdag och då ska jag till Rosie, så efteråt kan jag ju ta mig till MBT-butiken när jag ändå rör mig runt Östermalmstorg. Alternativt får jag kontakta dr Alber igen som har sin mottagning på mitt SATS. Han gav mig injektioner (med tuppkamsextrakt) för 6 år sedan och det är kanske dax att få nya.


Stugsittar-fridens.    

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards