Alla inlägg den 10 juni 2011

Av Ewa - 10 juni 2011 13:51

28 plusgrader i skuggen och tack och lov, så blåser det! Igår avslutade jag dagen med huvudvärk och började denna dagen med samma huvudvärk, men den har släppt nu med hjälp av 1 Ipren och en hel del vätska i form av te. Idag kommer det inte att bli mycket gjort pga värmen. Elin ska träffa sin prins inne i stan. Pär är, i detta nu, på väg till Öland och kommer hem på måndag igen. Grisarna har korta utbrott av aktivitet, men ligger mest och vilar. Jag ska försöka snickra ihop ett kort till Elins kusin som fyller 16 år i nästa vecka. Igår kväll såg Elin och jag "The king's speech" och vilken bra film det är! Makalöst skådespeleri och jag som redan gillar Colin Firth föll fullständigt! Det var kul att se Helena Bonham Carter i en något mer sansad roll jämfört med Bellatrix LeStrange som har både galen blick och galet hår.


Fridens.    

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards