Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Ewa - 8 juni 2011 21:59

Inatt sov jag bra och låg kvar i sängen ända till halv 12 och lyssnade på det välsignade regnet som föll utanför det öppna fönstret. Inte en tillstymmelse till åska som det faktiskt hade utlovats, men luften kändes ändå fräschare och lite lättare efteråt och allt det gröna blev ännu grönare.


Pär hade en kvällstid hos tandhygienisten och jag följde med honom och passade på att hämta ut ett paket. Sedan satt jag och läste  i väntrummet medan han plågades i en hel timme med maximal bedövning. Hans tandläkare hade sagt att det var lite tandsten det handlade om medan hygienisten hade sagt att det var väldigt mycket. Obehaglig överraskning. Min gubbe....


Nu vet jag att Fluanxol fungerar. Den nya medicinen fungerar faktiskt!! Jag sitter här på kvällen efter att ha tagit 1 mg vid 12-tiden och inga Theralen-droppar alls och jag känner mig lugn, tillfreds och till och med glad. Jag avskyr när man talar om antidepressiva mediciner som lyckopiller, men Fluanxol är banne mig mitt lyckopiller!!!


Fridens.

    

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Skapa flashcards