Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Ewa - 9 maj 2011 18:17

+23 grader! Jag promenerade på eftermidda'n (80 minuter) i väldigt varierande tempo, men det var skönt. Gränsen för att gå hemifrån utan en vattenflaska har jag satt vid  +20, så idag var det vattenpremiär. Det är något skumt med min fina SATS-flaska för vattnet hade en skunkig eftersmak trots att flaskan är ordentligt diskad. Plast är plast och håller sig inte fräscht i evigheter, så det är väl dax att införskaffa en ny vattenflaska helt enkelt. Efter promenaden, så stretchade jag och körde med hantlarna inklusive utbytt övning och jag känner inget i armbågen, men jag har ont igen i vänster handled. Varför får jag ont av hantlar, men inte av maskiner?


Mina känslor inför det varma vädret är onekligen blandade och det har helt och hållet att göra med att jag väger för mycket. Vissa gånger, idag t.ex., så måste jag peppa mig själv för att gå ut utan en döljande jacka. Samtidigt är det ju skönt att slippa alla dessa lager med kläder och det är aldrig fel att få lite färg på armarna. Idag bestämde jag mig för att strunta i att jag är fet; det är så här jag ser ut just nu, men jag jobbar på förändring och om det är någon som stör sig på mitt utseende, så är det den personens problem och h*n kan hoppa och studsa! Det fungerade ganska bra.


Fridens.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards