Alla inlägg den 6 maj 2011

Av Ewa - 6 maj 2011 15:53

Idag skiner äntligen solen från en knall-blå himmel! Det är bara  +10 och vindarna är kalla och kraftiga, men det känns muntrare än hagelblandade regnskurar.....

 


I lördax hämtade jag ju ett paket från Muminmuggar och det visade sig att muggen var helt pajsig. Jag valde att mäjla Muminmuggar i stället för att reklamera hos posten (eftersom emballaget inte var skadat) och det gjorde jag rätt i. I tisdax fick jag svar och blev lovad en ny mugg som kom igår och som jag hämtade ut idag, hel och urfin. Mitt mäjl blev trevligt bemött och servicen går inte att klaga på, så jag kan rekommendera att handla Muminporslinet hos Anton, Joel & Oskar! Gissa vilken mugg jag kommer att dricka te ur ikväll?

                           


Promenaden i sig (70 minuter) var inte skön. Jag hade bly i benen och onsdagens promenad satt fortfarande kvar i dem. Små-ont lite över allt oxå, men jag gick inte så fort och det är alltid skönt att komma ut. Jag körde med hantlarna igen och det var skönt. I morgon ska jag ta sovis utan väckarklocka och bara hasa runt här i lägenheten. Jag behöver vila.


Fridens.


Av Ewa - 6 maj 2011 15:50

.....kan kanske svara på följande: när en hund som går i koppel har öronen bakåt och svansen hängande nedåt, nästan mellan bakbenen, är det då tecken på att den känner sig kuvad?


Fridens.

 

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Skapa flashcards