Alla inlägg den 19 april 2011

Av Ewa - 19 april 2011 16:46

Ett sista familjemöte hos BUP och för mig var det blandade känslor. Det är skönt att slippa åka dit fler gånger, men de har även inneburit en trygghet när vi har krisat. Till skillnad från t.ex den vanliga sjukvården och psykvården, så har vi verkligen fått hjälp och samarbetet har varit friktionsfritt. Hej då, BUP! Nu flyttas Elin över till Unga Vuxna som inte ligger i samma byggnad och fortsättningsvis behöver väl Pär och jag inte följa med.


1,5 kg har försvunnit under den senaste veckan och jag blir alltid lika fascinerad över att det fungerar och över att det inte är ansträngande för ett öre!


Sent igår började jag läsa "Lilla stjärna" av John Ajvide Lindqvist och fastnade direkt. Jag började strax efter midnatt och hade bara tänkt läsa ett par kapitel, men plötsligt var klockan 2! Jag har läst och tyckt om hans andra böcker oxå utom "Människohamn" som jag inte lyckades förstå mig på.


Vi veckohandlade efter BUP och jag köpte två små krukor/grupper med påskliljor som en eftergift till påsken som i övrigt kommer att passera opyntad.


Fridens.    

    

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards