Alla inlägg den 13 april 2011

Av Ewa - 13 april 2011 21:38

....."Paranormal activity 2" och jag håller inte med flertalet som säger att den är usel. Jag tycker att den är tillräckligt kuslig för att duga!


Fridens.    

Av Ewa - 13 april 2011 16:03

.....paket-hämtar-promenad idag; 20 + 40 minuter vilket inkluderar en förlängd hemväg. Idag hade jag handskarna på, så det kändes mindre frysigt och mer njutbart. När jag kom hem, så stretchade jag låren och nedre ryggen och naturligtvis känner jag mig mindre stel, men jag tror att ryggen uppskattade det.


Elin är med sin prins. Pär kom nyss hem. Jag har åkt på matlagningen denna och nästa vecka (det är för att jag gjorde en LKHF-matsedel) och just idag ska jag försöka laga ugnsbakad makrill med spenat för första gången. Det är tur att Pär inte är överdrivet kräsen.   


Fridens.

Av Ewa - 13 april 2011 15:40

En låt för uppförsbackar, för längre steg och utan press.

"Everybody got their something" med Nikka Costa.


Everybodyt got their something

Everybodyt got their something

Make you smile like an itty, bitty child....

 


 


En låt för nedförsbackar, små och raska steg.

"Living on the ceiling" med Blancmange, 80-nå'nting.



    

Elin och jag gillar Sean Paul. Han har gjort en grymt taktfast och skön låt som heter "Temperature". Videon är väldigt snygg, men någon vill inte att jag tar med den i min blog, men den som känner sig hågad kan klicka på länken.


Fridens.    

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards