Alla inlägg den 9 april 2011

Av Ewa - 9 april 2011 20:49

Hon heter Alice, föddes i september 2010 och är en rex-self och är absolut bedårande. Se själva! Om det funkar, så hämtar vi henne på måndag.


Fridens.    

Alice är klickbar.

    

Av Ewa - 9 april 2011 15:39

Jag har promenerat i 90 minuter och upplevelsen var......tveksamt behaglig. Bitvis blåste det, så att jag fick gå böjd som en fällkniv och handskar hade inte varit fel. Det dröjde 50 minuter innan gårdagens promenad släppte taget om benen och det kändes lättare, men i stället så fick jag grymt ont i ryggen, men det är alltid skönt att komma ut och det varken regnade eller snöade. Det är nog bättre för mig att vara i gång endast varannan dag, så här i början av återhämtningen.... Jag såg en äldre dam som hade klarblåa byxor, knallgul jacka och hallonröd toppluva - det gillade jag! Mer färg åt folket!


  

Den 5-hövdade (20-benta) marsvinsflocken känns tunn och vi har bestämt att utöka den, så ni må tro att jag blev glad när jag i en kommentar blir erbjuden en hona som behöver ett nytt hem! Den nuvarande ägaren är övertygad om att hon kommer att få det bra hos oss. Vilken ära! Jag har mailat henne med frågorna ras, ålder, hur mycket och när. Vi tar emot med öppna famnar och flocken får finna sig i det. En ypperlig anledning att fixa ett nytt gruppfoto!


Fridens.   

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Skapa flashcards