Alla inlägg under mars 2011

Av Ewa - 1 mars 2011 17:31

Elin och jag har varit i Stora Staden och delat ut pengar i diverse affärer. Ett par saker som jag faktiskt behövde t.ex hårvax och ansiktsmask och massor som jag bara ville ha som Pilgrim-smycken, porslin, armbandsklocka, underlägg från Indiska (det är en pryl som jag har fullkomligt dille på!) och en bok från Pocket Shop (mitt stämpelkort var fullt, så jag kunde i princip gå in och hämta en bok som jag stoppade ned i en av mina kassar). Elin gjorde egna fynd och att shopping-rundan blev så lyckad över huvud taget är Ängelbrekts förtjänst som låg i min kapp-ficka hela tiden.


Här är klockan jag köpte, men min är i transparent lila. Den är väldigt skön att ha på sig. Elin fyller år på fredag och fick en bäbis-rosa i tidig födelsedagspresent och den har diamanter runt urtavlan. Bling-bling.

  


Vi åt en sen lunch på Mc D och sedan var det ljuuuuuvligt att komma hem, göra en kanna te och krypa upp i soffan. Det är kul att shoppa, men det är underbart att komma hem igen! Det bästa med shopping-turen är att jag har pengar kvar. Mycket pengar.    


Fridens.

    

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards