Alla inlägg den 28 februari 2011

Av Ewa - 28 februari 2011 18:11

Idag fick jag ett brev om ett Af + FK-möte på onsdag i nästa vecka. Då får jag träffa mina 2 nya handläggare. Jippii.... Pär kommer att följa med.


Som terapeut, oavsett inriktning, så anser jag att man ska vara lyhörd. Det är ett absolut måste! Det visade sig att KB-terapeuten M definitivt inte var det eller så var hon faktiskt det, men hon valde att ignorera alla negativa vibbar som jag kastade mot henne. Jag sms:ade henne förra måndagkvällen om att jag inte hade för avsikt att fortsätta kursen. Hon sms:ade ett svar igår kväll. Hon skrev att om jag tror att det skulle vara bra med enskilda samtal, så skulle jag höra av mig. Fler enskilda samtal med en människa som inte lyssnar på mig?! Nej, tack! Hon var så full av av sig själv och sin övertro på KBT att hon hade skygglappar för både ögon och öron.


O-fridens.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards