Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Ewa - 21 januari 2011 21:41

Upp klockan 8.

2 kokta ägg + apelsinjuice till frukost.

Halka iväg ned till tåget.

Läsa.

Byte till t-bana.

Promenad till Sophiahemmet.

"Varsågod. Kliv på. Hur mår du? Du ser frisk ut."

Lätt stryptag för att känna på sköldkörteln.

320 kr tack.

Till labbet i samma hus.

Stick i armen.

Tack och hejdå!

Tillbaka till t-banan.

Pang! ONT i magen.

Andas, andas, andas.

Kanske att det lättar.

Nej.

Panik!

Centralen.

Upp till den ombyggda centralhallen.

Leta efter toaletterna.

Fanns inga??!

Jo, DÄR!

Tydligare skyltning, tack!!   

10 kr instoppade i spärren.

In i första bästa bås.

Lindring.....

Lättnad.....

Helt klart värt en guldpeng!

20 minuter ungefär.

Hemåt.

Läste på tåget.

Konsum.

Hem.

Elin och Ellen mötte mig i hallen -  .

Lunchdax.

Inte hungrig.

Drickyoughurt, dinkelkex och te.

Filmen "Clueless".

Några avsnitt av "In treatment".

Ont i magen igen.

Vila till middaxdax.

Kyckling.

Disk.

Te och "In treatment".

Filmen "Rika vänner".

Godis, men inte så gott.

Blogga.

Sedan ska jag läsa.

Det var min fredag.


Fridens.    




Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards