Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Ewa - 6 januari 2011 15:06

Oj, vad jag har drömt i natt! Vid ett tillfälle väckte jag Pär.... Jag drömde att några ungar hade både TV:n och stereon på max i rummet bredvid och jag sa åt dem att sänka. Det gjorde dem, men så fort jag gick därifrån, så höjdes volymerna igen. Då ställde jag mig i dörröppningen, tog i ända från tårna och vrålade "S Ä N K !!". Tyvärr, så vrålade jag på riktigt. I vårt sovrum. Till och med Elin hade vaknat och yrvaket undrat varför vi pratade mitt i natten.    


Jag var upp på toaletten någon gång i morse, vid 9?, men gick och lade mig igen, men först drog jag upp rullgardinen. Dålig idé. Det visade sig snöa på tvären och vindbyarna ruskade i husknutarna. Jag låg kvar i sängen. Tittade på ovädret. Slumrade. Ville inte gå upp. Jag låg kvar till halv 13 för vad skulle jag upp och göra en så'n här dag??


Våra nya möbler levereras i morgon!! Ålrajt!! Idag ska Pär och Elin röja undan på övervåningen, så att de gamla köksmöblerna får plats, men utan min hjälp för så fort jag gör någonting fysiskt, som att stiga upp ur sängen, så drar hosteriet igång. Pär har städat buren i stället för mig. Elin diskar. Jag bara sitter eller ligger och börjar bli småleds på det faktiskt. Jag måste bestämma mig för om jag fixar att åka till Prövningen i Huddinge på måndag.


Fridens.    

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Skapa flashcards