Alla inlägg den 1 september 2010

Av Ewa - 1 september 2010 13:36

Mitt hushållsflängande igår straffade sig med onaturlig trötthet idag. Jag låg kvar i sängen till klockan 13. Jag sov inte, men jag hade ingen ork, ingen lust, ingen som helst anledning att ta mig ur den. De stackars marsvinen fick sitta i buren tills Elin släppte ut dem när hon kom hem strax före 13. Jag hade inte blivit förvånad om flera av dem kommit fram och bitit mig i tårna, men de är sällsynt förlåtande varelser.


Humlan är brunstig. Eller? Hon har gått omkring i många dagar nu och kurrat och muckat och irriterat. Jag kom på att hon egentligen är drottning på Kurre-Kurre-Dutt-ön.    Den enda som orkar vara med Humlan är Astrid och det tyckte Elin var passande med tanke på Astrid Lindgrens anknytning till ovan nämnd ö. Våra hjärnor är i högform!   


Humlis.

  


Astrid.

  


Nedräkning till FK:s beslutsfattande: 6 dagar kvar.    


Fridens.   

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Skapa flashcards