Alla inlägg den 1 augusti 2010

Av Ewa - 1 augusti 2010 12:37

Whitney Houstons första hit "I wanna dance with somebody" och den är fortfarande en av hennes bästa. På senare år är det bara wejlande soulballader som jag är sååååå trött på.


Fridens.   



Av Ewa - 1 augusti 2010 12:19

Jag gick min längsta runda idag, en dryg mil och för att få lite variation bestämde jag att ösa på när det var slät raksträcka och att ta det lugnare i uppförsbackar. Oftast upplever jag det som att det är ständiga uppförsbackar och jag stånkar och stönar över dem, men om jag har högt tempo på raksträckorna, så kan jag se backarna som chans till vila. Listigt va'? Det som var konstigt var att det inte var lika många uppförsbackar den här gången..... Det var jobbigt på ett härligt sätt och endorfinerna flödade!   


Fridens.   

Av Ewa - 1 augusti 2010 12:17

.....att skatan går med hoppsa-steg? Det såg jag idag!   


Fridens.

Av Ewa - 1 augusti 2010 09:49

Det är inte i ottan, det vet jag, men för mig känns det tidigt. Jag studsade ur sängen strax efter 9 eftersom det är jag som, än en gång, har ansvaret för marsvinens frukost och de inte kan vänta hur länge som helst. Förutom jag själv, så är endast marsvinen vakna. Elin snusar. Jag har ätit liten frukost och ska snart ta på mig MBT-skorna och ge mig ut. Det blåser fortfarande!


Söndax-fridens!    

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards