Alla inlägg den 31 juli 2010

Av Ewa - 31 juli 2010 20:22

Vetenskapsmän har för vana att inte tro på det de inte kan se. Vetenskapsmän går efter fakta. Konkreta fakta. Ett exempel på fakta är att allt liv består av energi. Ett annat exempel på fakta är att energi är oförstörbart; energin dör aldrig utan övergår bara i en annan form. En levande människa består alltså av energi, men när människan dör, så dör inte energin. Vart tar då den energin vägen? Det vet jag! Det är den energin som spöken och kvardröjande andar består av. Alla levande är inte tillräckligt känsliga för att kunna känna av denna kvardröjande energi, så därför kan bara några få se dessa spöken och andar. En vetenskapsman borde inse att spöken faktiskt finns.


Fridens.   

Av Ewa - 31 juli 2010 20:12

.......lite över det här äktenskapsförordet som Daniel fick skriva under innan han gifte sig med Viktoria. Vems pengar hadlar det om? Har Viktoria någon egen förmögenhet? Rör det sig inte egentligen om skattebetalarnas pengar som hon inte vill dela med sig av vid en eventuell skilsmässa?


* avskaffa kungahuset, vettja! *


Fridens.

Av Ewa - 31 juli 2010 14:35

.......har gått utan besked från FK och jag har varit utan ersättning/inkomst i 3 månader.


O-fridens.    

Av Ewa - 31 juli 2010 14:22

Pär sms:ade precis om att de har 14 mil kvar till målet, Grövelsjögården.

Jag saknar min gubbe.....

Han kom in vid halv 7 i morse och kramade hejdå och sedan somnade jag om och sov till halv 12.

Marsvinen var smått otåliga och ville ut och sträcka på sina pälsiga muminben.  Elin och jag har nyss lunchat och nu städar hon medan hon poppar på stereon.

Jag ska nog fortsätta att måla cirkel-mönster.

Det blåser fortfarande även om det inte är lika mycket som igår.

+20.

Det blir inte många knop idag.

Eftersom kocken är bortrest och det dessutom är lördag, så tänker jag äta en pizza från Dr Oetker med mozzarellaost och prosciutto.

Jag har Fazer Blå om jag blir sugen.

När jag åt enligt VV, så hade jag alltid lördagen pointsfri för att få äta som jag ville och det kändes ofta stressigt att hinna med allt gott som pointsen vanligtvis inte räckte till.

Nu när jag äter enligt LKHF, så äter jag choklad på lördagarna om jag är sugen och skillnaden är himmelsvid.

 

Lördaxfridens.   



Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Skapa flashcards