Direktlänk till inlägg 14 juli 2010

Lite lustigt.....

Av Ewa - 14 juli 2010 15:22

.....med alla bloggare som tar sommaruppehåll. Sommaruppehåll från vad då? Jag kan förstå om man väljer att vara ute i stället för att sitta vid datorn, men när det gäller mig själv, så kan jag inte ta sommaruppehåll från min blog därför att jag inte kan ta sommaruppehåll från mina tankar, mina fundringar eller mina åsikter. Det är mitt liv jag bloggar om och det går inte att ta uppehåll ifrån. Dessutom lider jag av skrivklåda och det är en anledning till att jag har en blog. Hur mycket tid spenderar man egentligen vid datorn om man måste meddela att man gör ett uppehåll? Fjantigt! Jag bloggar oavsett årstid eller väder!


Fridens.


Jag har inte semesterstängt.

Klickbar bild.

  

 
 
Åsa-Maria

Åsa-Maria

14 juli 2010 16:20

Nu var det väl snarare jobbet som gjorde att kroppen sa ifrån, jag tränade inte nånting alls när jag jobbade så många timmar (gick bara upp i vikt av all stress!), mådde finfint under träningstiden då jag studerade samtidigt (mycket på distans=mycket egen tid).Håller med om att det låter mycket med den träningen men jag varvade ju med de olika formerna (fast spinningen var mest då jag var instruktör), så jag körde väl 4-5 pass i veckan sammanlagt. Tycker jag inte är så konstigt, fanns dom som åkte dit varje dag...=)

Kram Åsa-Maria

http://mittlchf.bloggplatsen.se

 
Åsa-Maria

Åsa-Maria

14 juli 2010 17:10

Det enda som kan få mig att ta uppehåll är om jag åker nånstans där jag inte har tillgång till dator. Annars finns väl ingen anledning? Det är ju kul att blogga!=)

Åsa-Maria

http://mittlchf.bloggplatsen.se

 
Viktoria

Viktoria

14 juli 2010 18:05

Dina bilder är så underbara, jag älskar hur hängmattan är knuten i "ramen"!

http://vickileh.bloggagratis.se

 
Tant Grön

Tant Grön

15 juli 2010 01:07

Kan inte annat än hålla med: sommaruppehåll från vad? :o)

http://agronomefilosofa.bloggagratis.se

 
Pär

Pär

15 juli 2010 08:33

Dom kanske åker till norra Öland på semester där varken Telia eller Tele2 har någon täckning alls trots utlovade Turbo 3G.

http://sundback.dyndns.org

 
Ingen bild

Budda

15 juli 2010 16:36

Semester från tillgängligheten helt enkelt.

 
sussi

sussi

16 juli 2010 19:49

JAg saknar lite av detta med att blogga. Men när man jobbar 100% natt går tiden åt att jobba och andas :( Hjärnan fungera inte alls som den ska.

http://fritidsforskare.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ewa - 25 december 2014 22:37

Nu flyttar jag härifrån efter drygt 7 års bloggande. Naturligtvis ska jag fortsätta att blogga, men på en helt egen domän för att verkligen säkerställa äganderätten till mina texter. Jag flyttar hit: http://www.ewasundback.se/. Jag hoppas att ni följ...

Av Ewa - 24 december 2014 20:24

"Spiderman" med Toby McGuire och Kirsten Dunst. Det är inte bara tecknade filmer som fungerar när jag vill fly verkligheten. Superhjältar kan rädda mig för 2 timmar i taget. "Spiderman" är 12 år och det är länge sedan jag såg den, men just ikväll var...

Av Ewa - 24 december 2014 15:53

Elin störde mig. Pär irriterade mig. Båda gick mig på nerverna på ett sätt som definitivt hade att göra med ångest och sällskapssjuka. När det var 1 timme och 20 minuter kvar innan vi skulle åka till svärisarna för att fira julafton satte jag mig i s...

Av Ewa - 23 december 2014 16:14


...tycker om den träningsvärk som jag har idag och när inte ens jag gör det,ja, då är den löjligt grym. Jag har faktiskt tagit värktabletter för att över huvud taget kunna röra mig smärtfritt. I förmiddags var träningsvärken inte alltför hemsk och ja...

Av Ewa - 22 december 2014 22:09

Föddes och växte upp i Kiruna. Flyttade därifrån när jag var 22 år. Nästan flydde. De sista åren jag bodde där mådde jag oerhört dåligt och det är den känslan som blev mitt bestående minne av stan. Av en slump hittade jag en Kirunagrupp på FB med mån...

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards