Alla inlägg den 4 juli 2010

Av Ewa - 4 juli 2010 17:32

.....så blir Twilight Saga-filmerna allt bättre. "Eclipse" är den absolut bästa! Jag hade hoppats på att slippa se striden mellan vargarna och de nyfödda vampyrerna.... Isch! Vargarna är så fina och de ser så gosiga ut!    Salongen var fylld till kanske en femtedel. Elin och jag satt på balkongen, i mitten och såg väldigt bra. Det var en bra distans till högtalarna oxå, tycker jag. Tyvärr, klarar jag inte att sitta i en biofåtölj i dryga 2 timmar för jag fick ont i svanskotan. Mycket folk i stan och mycket folk på tågen både dit och hem och vidrigt varmt; tänk om de ändå kunde köra med dörrarna öppna! När vi kom hem, så slet jag av mig kläderna och rusade in i duschen - ljuvligt!


Jag har inte lyckats komma i säng före halv 2 någon natt ännu och eftersom jag steg upp redan 9 idag (i stället för halv 13 som mitt depressiva jag tycker är mer lagom), så känner jag mig ganska mosig nu. I morgon får jag sova igen och så ska jag tvätta, tvätta, tvätta. Elin och Pär åker till Öland på onsdag och det är en del som behöver bli rent innan dess.


Eftersom Elin och jag åt på Taco-baren, så blir det ingen middag hemma utan vi tar bara te och en fralla lite senare. Skönt tycker jag som inte är speciellt lockad av lagad mat så'na här dagar.   


Huvevärk....


Fridens.




Av Ewa - 4 juli 2010 09:43

In i bio-mörket, vill säga. Elin och jag ska se "Eclipse" idag. Sedan ska vi äta på taco-baren. Det är +24 grader redan, så att få sitta i mörker och svalka ser jag fram emot!


Fridens.   

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards