Alla inlägg den 7 maj 2010

Av Ewa - 7 maj 2010 15:41

Ansiktsmask som gör att huden blir baby-len.

Kropps-skrubb som doftar jordgubb och som får igång blodcirkulationen.

Hårtvätt med ett specialschampo som minskar klådan.

Hårinpackning som sööööööögs in i håret och därför behövdes.

Insmörjning med Essex lotion, så att all torr irritation försvinner.

Rena, mjuka kläder.

Te.

Choklad i kylen.


Det gäller att hålla hårt i de små sakerna när inget annat fungerar.


Fridens.   

Av Ewa - 7 maj 2010 11:55

Dagens omröstning på DN:s hemsida är om vi tycker att Sverige bör införa euron. Den här omröstningen har dykt upp flera gånger. Varje gång har jag klickat "nej" (absolut inte!) och sedan tittat på resultatet. Varje gång har jag tillhört minoriteten; de flesta har velat införa euron. Jag har skakat misstroget på mitt huvud. Idag finns omröstningen i samband med kalabaliken i Grekland och döm om min oerhört positiva förvåning när jag ser att över 70% INTE vill införa euron längre! Det svänger åt rätt håll!


Fridens.


PS. Euron är skit-jobbig med alla sina mynt. Isch!

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards