Alla inlägg den 13 april 2010

Av Ewa - 13 april 2010 20:04

Massor, massor av halkfri barmark.

Viktnedgången fortsätter.

En blåsa i munnen som äntligen är på tillbakagång.

Veckohandlingen är avklarad.

Det blir allt mer vår.


Fridens.

  

Av Ewa - 13 april 2010 16:54

Jag sov mina, numera vanliga, 10 timmar i natt och steg upp under protest. Dubbla strumpor eftersom jag fryser om fötterna. NÅGOT är fel och ju mer jag känner efter och ju mer jag tänker desto säkrare blir jag på att sköldkörteln har fått spunk. Nästa onsdag ska jag träffa dr Levaxin.


Pär och jag storhandlade på Konsum eftersom det vankas kalas på lördag. Jag köpte 2 dubbel-Dajm till helgen. Det kommer inte att bli några problem att låta bli de de närmaste dagarna. Lugna puckar. Jag måste säga att det är en lättnad ren befrielse att kunna handla utan att känna att jag måste passera godis-hyllan för att köpa hem något utifall att! Jag fortsätter att minska i vikt, dock endast 3 hg denna vecka, men det går nedåt på ett sätt som det inte har gjort tidigare. Frid i sinnet.   


Om jag förutsätter att sköldkörteln har fått spunk, så kommer det att åtgärdas i nästa vecka och annars har jag inte mycket att klaga på mer än ryggen och den IRRITERAR mig nu! Den är en stopp-kloss av guds nåde och sätter käppar i hjulet hela dj-a tiden!! I morgon ska jag till mitt tredje möte med sjukgymnasten och det känns blaha. Jag vet inte om han kan hjälpa mig mer nu när bäckenet sitter där det ska. De övningar som han gav mig att göra har jag gjort halvhjärtat eftersom jag inte känner att de ger mig något. Jag få'la prata med honom i morgon. Jag vill styrketräna,    men än så länge är det smärtan som styr och igår, när jag hade planerat in SATS och till och med packat tränings-ryggan, så sa smärtan "nej" eller snarare "GLÖM DET!" med tanke på hur ont jag hade. Någon föreslog simning och det är säkert bra. Jag brukade tycka om att simma, men jag visar mig inte i baddräkt. Det är mååååånga kilon kvar innan jag gör det! Jag äger inte ens en baddräkt.    Det är ju en välsignad tur att LKHF får mig att minska i vikt även utan träning!


Fridens.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards