Direktlänk till inlägg 8 april 2010

Seans

Av Ewa - 8 april 2010 20:36

Terry Evans kommer att ha en seans i Upplands Väsby i november.

Jag är  S Å   H I M L A   N Y F I K E N  och  S U G E N!!


Pär fnyser och rullar med ögonen, så honom får jag inte med mig.

"Är det en sekt som har det?" frågar han med ett spydigt småleende. 

Elin är nyfiken, men småskraj.

Jag kan åka själv; det ligger på pendeltågslinjen.


Jag tror inte på ett liv efter detta, men samtidigt så vet jag att allt liv består av energi och att energi aldrig kan förstöras utan bara anta en annan form, så var tar vi vägen när vi dör?

 

Jag har inga egentliga förväntningar på en seans, men det är få saker jag är så nyfiken på som detta!


Fridens.   

 
 
Gröngöling

Gröngöling

8 april 2010 22:34

Samma här, jag är jättenyfiken.
Men jag tror inte att jag nånsin skulle våga...
Om du gör det så måste du berätta hur det var.

http://www.grongoling.bloggplatsen.se

 
Marianne

Marianne

8 april 2010 23:34

Är man inte nyfiken, får man inga svar. Åk dit, du har ju inget att förlora. Synd att han inte kommer till våra trakter, jag är nämligen också nyfiken.
Ha det gott

http://www.ekoxenskennel.se

 
Cim

Cim

9 april 2010 08:02

Åk åk åk åk, du kommer annars att ångra dig...
Jag bokade biljetter direkt igår när jag såg att han kommer hit!!!!!
Det är inte ett dugg farligt, bara helt fantastiskt. Som Marianne säger, åk, du har inget att förlor, men eniogt mig mycket att vinna...

Kram o ha en bra dag!!!!

http://www.icamamman.bloggplatsen.se

 
Margita

Margita

9 april 2010 18:05

Liiite nyfiken är jag kanske också.....men framför allt väldigt skeptisk! ;-) trots att jag haft en del upplevelser som jag inte kan förklara :-)

http://sengas.bloggplatsen.se

 
Nannis

Nannis

10 april 2010 17:28

Jag har varit på en storseans med honom, det var häftigt! En kompis till mig går nu utbildning hos honom - spännande :)
kram!

http://nannis.blogg.se

 
Annie

Annie

11 april 2010 11:17

ÅK!! Jag följer gärna med om du behöver sällskap.
Jag är starkt troende och jag har själv gått tillbaka till två av mina tidigare liv och fått en glimt varifrån jag kommer. Spännande.

http://peek-a-boos.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ewa - 25 december 2014 22:37

Nu flyttar jag härifrån efter drygt 7 års bloggande. Naturligtvis ska jag fortsätta att blogga, men på en helt egen domän för att verkligen säkerställa äganderätten till mina texter. Jag flyttar hit: http://www.ewasundback.se/. Jag hoppas att ni följ...

Av Ewa - 24 december 2014 20:24

"Spiderman" med Toby McGuire och Kirsten Dunst. Det är inte bara tecknade filmer som fungerar när jag vill fly verkligheten. Superhjältar kan rädda mig för 2 timmar i taget. "Spiderman" är 12 år och det är länge sedan jag såg den, men just ikväll var...

Av Ewa - 24 december 2014 15:53

Elin störde mig. Pär irriterade mig. Båda gick mig på nerverna på ett sätt som definitivt hade att göra med ångest och sällskapssjuka. När det var 1 timme och 20 minuter kvar innan vi skulle åka till svärisarna för att fira julafton satte jag mig i s...

Av Ewa - 23 december 2014 16:14


...tycker om den träningsvärk som jag har idag och när inte ens jag gör det,ja, då är den löjligt grym. Jag har faktiskt tagit värktabletter för att över huvud taget kunna röra mig smärtfritt. I förmiddags var träningsvärken inte alltför hemsk och ja...

Av Ewa - 22 december 2014 22:09

Föddes och växte upp i Kiruna. Flyttade därifrån när jag var 22 år. Nästan flydde. De sista åren jag bodde där mådde jag oerhört dåligt och det är den känslan som blev mitt bestående minne av stan. Av en slump hittade jag en Kirunagrupp på FB med mån...

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Skapa flashcards