Alla inlägg den 2 april 2010

Av Ewa - 2 april 2010 20:50

Jag har inte haft ont i ryggen idag.

Dagens promenad.

Efter snart 2 veckor med seriös LKHF, så känns det BARA BRA!

Jag har gått ned i vikt.

Jag ser nästan fram emot morgondagens påsklunch hos svärisarna.


Fridens.

  

Av Ewa - 2 april 2010 16:05

Natten till igår blev det inte mycket sömn pga att jag hade ont och inte kunde slappna av, men i natt har jag sovit och sovit och sovit. Skönt! Steg upp vid 10 och åt en sorts frukost och sedan promenerade jag och Pär. Härligt väder! Jag hade bara en tunn polotröja under en ofodrad jacka, men frös inte. I vissa lägen gjorde det liiite ont i höger sida nedåt skinkan, men annars har jag inte haft det minsta ont idag. Inte än. Jag gjorde övningarna för första gången. Jag har för mig att han sa att jag skulle göra de 2 gånger om dagen.


Igår hade jag ju ont, men det lättade. Vid 12 tiden städade jag buren och fick upp värmen och då är det ju alltid lättare att röra sig och jag fick upp värmen så pass att jag blev svettig när jag försökte få in Humlan i buren, så att jag kunde städa golvet. Alla andra satt där inne och mumsade hö, men inte Humlan och inte lät hon sig fångas heller. Hon var som en såpad ål och jag fick slänga mig hit och dit flera gånger innan jag lyckades klämma åt så pass att hon inte gled ur handen på mig. Det kom mååååånga protesterande knorr från henne och blängar, men det är JAG som bestämmer. Jag pussade på henne in jag satte in henne i buren.   


Jag får tillbaka en väldigt trevlig summa på skatten och jag tänker lägga de pengarna som en grundplåt till en framtida hund! Det känns roligare och lättare att spara om det finns en rejäl summa från början.

  


Vi handlade lite på Konsum och förutom 2 knippen med påskliljor (min enda eftergift till påsken), så köpte jag 2 korsordstidningar, så nu ska jag kryssa.


Fridens.

  





Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Skapa flashcards