Alla inlägg den 26 mars 2010

Av Ewa - 26 mars 2010 17:41

Jag har städat idag. Det går inte lika raskt som när ryggen är frisk. Först ett 2-timmarspass, sedan lunchpaus på dryga 90 minuter (2 avsnitt av "Huset Eliott")och sedan ett städpass på 1,5 timme. Inklusive småplock och byte av soffklädsel. Nu har vår älskade soffa den ljusa ursprungsklädseln igen och det känns genast ljusare och vårigare!


Elin är med sin pojkvän, så Pär och jag åt middag själva och det var då klubbslaget kom och nu är jag såååå trött. Marsvinen har inte haft så mycket sällskap idag och då får jag dåligt samvete, så nu ska jag sitta här i köket ett tag tills det är te-dax.   


I morgon blir det sovis och en promenad. Det är mycket möjligt att Pär och jag våfflar i morgon i stället för igår eftersom våfflor inte är så LKHF-iga. Elin tycker inte om våfflor!!! En av hennes kusiner kan däremot äta hur många som helst; när det vankas våfflor, så blir hon bottenlös.  


Fridens.



Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards