Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Ewa - 8 mars 2010 20:52

Dagen promenad.

Ajöss till vintermössan!

Jag var inte lika trött eller hade lika ont efter dagens promenad som jag hade i lördags.

Jag lyckades ta bort nagellacket på tånaglarna.

Elin vann en iPod!!


Fridens.

  

Av Ewa - 8 mars 2010 18:07

......med att få omgivningen att förstå att det som Elin och jag lider av, det som får oss att inte komma upp ur sängen vissa dagar, är EN SJUKDOM när jag inte ens har den förståelsen här hemma??? Att ständigt bemötas med frågan: "Vad är det som är så dj-a svårt?" gör att jag får lust att slåss. Ett bra alternativ vore om jag kunde nedkalla en förbannelse.


"Må du drabbas av psykisk trötthet ända tills din förståelse ökar!"


  


O-fridens.

Av Ewa - 8 mars 2010 15:16

Jag promenerade långa sträckor på bar asfalt. Det finns hopp!   


Fridens.

Av Ewa - 8 mars 2010 10:37

Jag ska peta i mig lite youghurt och alla medusiner och se'n ska jag ut, ut, ut! Solen strålar idag igen och temperaturen är noll. Jag tänker byta vintermössan mot den luftigare kepsen och så solbrillorna. Ålrajt!   


Elin lyckades inte med konststycket att komma iväg till skolan och det känns inte bra. Jag gick på henne EN gång, inte mer för jag vet att hennes inre röst skäller tillräckligt mycket.


Jag har varit i kontakt med min handläggare på Patientnämnden. De kommer att be om ett svar från Stlje Psyk Öppenvårdsmottagning och det brukar ta en månad. De kommer att skicka svaret till mig. Jaha. Så här efteråt vet jag inte vad jag hade förväntat mig. En mer uttalad förståelse för att jag blev så upprörd av läkarbesöket och hennes beteende? Allt känns så avslaget!   


Fridens.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Skapa flashcards