Alla inlägg den 4 mars 2010

Av Ewa - 4 mars 2010 21:10

Dagens promenad.

Ipren biter på ryggvärken.

Svanskotan gör mindre ont.

Att bli positivt överraskad av en film.

Min dröm om en hund är inte HELT orealistisk.


Fridens.


Omslaget till boken.

  


Av Ewa - 4 mars 2010 21:04

"Marley och jag" var MYCKET bättre än jag hade förväntat mig och jag har även ändrat uppfattning om Owen Wilson.    Slutet var precis så jobbigt som jag hade förväntat mig och det gick åt några näsdukar. Jag tänkte automatiskt på hur det kändes när vi åkte till veterinären med Tösen för att avliva henne medan hon inte hade en aning om vad som stod på. Nu vill jag ha hund ännu mer!

  

Fridens.

Av Ewa - 4 mars 2010 16:06

Min snorpa fyller 17 år idag! Hurra, hurra, hurra, hurra!


Elin och jag tog en promenad i väldigt varierande tempo och det blåste iskallt, men det var, som vanligt, skönt att komma ut och det är ännu skönare att jag kan röra mig igen även om jag hade ont när vi kom hem igen.


En av Elin presenter var en dubbel-DVD med bl.a "Marley och jag". Både Elin och jag läste den boken i somras (?) och båda stortjöt i slutet. Jag vet inte om jag pallar att se den filmen. Jag är inte speciellt förtjust i Owen Wilson som har huvudrollen och jag vet minsann hur slutet är, men Elin fyller år, så det är Elin som bestämmer.   


Fridens.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Skapa flashcards