Alla inlägg den 12 februari 2010

Av Ewa - 12 februari 2010 14:30

Jag oroade mig när Elin skulle få tandställning. Jag led med henne medan hon hade den. Jag gick upp i varv när vi fick tid för att ta bort den. Vi var glada tillsammans. Spänningarna släppte. Sedan lämnade jag prover med efterföljande dåligt mående och så kom tröttheten; jag lade mig klockan 21 igår och fick sova tungt, snarkande och ensam (Pär på soffan) hela natten. Klockan ringde halv 8 för att jag skulle iväg till SATS. Det var ganska tungt att stiga upp. Ville inte riktigt, men det är otroligt vilken press det innebär att få en stämpel i "2 gånger i veckan-kortet", så jag kom iväg! Däremot bröt jag efter halva passet; matt och små-yrslig och trött, men jag hade fått min stämpel.    Jag var heeeelt ensam i omklädningsrummet. Jag köpte en liten belöning eftersom jag har skött träningen den här veckan. Anna Gavaldas senaste bok i pocket, "Lyckan är en sällsam fågel". På vägen hem läste jag ut "Den hemliga historien" och den boken har det odefinierbara DET som gör den till en bok utöver det vanliga! Jag längtar tills jag kan läsa om den igen.    När jag kom hem var det bara marsvinen hemma för Pär och studiedagslediga Elin var i Skärholmen. Jag gav grisarna kli-gröten, hängde upp träningskläderna och sedan gick jag och lade mig I SÄNGEN. När jag lägger mig sängen på dagen DÅ mår jag dåligt (jag brukar lura i soffan)! I rubriken står det "Krasch!", men det gäller inte att jag är på väg nedåt utan att jag mår så konstigt. Plötsligt. Jag håller helt enkelt på att bli förkyld. Tror jag.


Pär och Elin ska åka till Öland om 2 veckor och de köpte en hel del vinterutrustning till Elin i Skärholmen. Elin köpte en present till mig. Hon vet att jag är svag för nallar och hon hade köpt en väldigt rosa nalle med en ros i famnen. För att jag är en bra mamma. Modershjärtat smälte som smör i rumstemperatur.

  

Fridens.


PS. Tågen gick i tid idag!




Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards