Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Ewa - 11 februari 2010 20:03

Gullig sköterska som tog proverna.

Det blev en promenad idag med.

Damernas detektivbyrå.

Nallebudet.

Pizzan som var ovanligt smaskig.


Fridens.    



Av Ewa - 11 februari 2010 16:22

Uj, uj, uj.....Provtagningen tog hårt på mig. Den gulliga sköterska tog 3 rör med mitt blod och jag mår inget vidare efter det. Huvudvärk av guds nåde och trött och småhungrig hela tiden. Det har även knäppt till och blivit kallt igen; det var  -10 grader när jag gick vid 9-tiden och mina knän protesterade som rostiga gångjärn. Jag har fått ta en extra Tradil idag. Om en vecka har jag tid hos Husläkaren för att diskutera provsvar och annat kuligt.


Elin har tid hos BUP-läkaren nu på eftermiddagen. Pär följer med henne medan jag stannar hemma. På hemvägen ska de köpa pizza och så ska vi se den senaste filmen om "Damernas detektivbyrå" som kom igår.


Elin fick en nalle + silverarmband från Nallebudet som Pär och jag beställde åt henne till Alla hjärtans dag. Det fanns en etikett där det stod att hon inte fick öppna det förrän på söndag, men skrutt samma! Hon tyckte mycket om den ljusa, superlurviga nallen och armbandet i silver med en stor glitter-sten. "Till världens bästa dotter från mamma och pappa. Vi finns här för dig!" hade jag skrivit på det medföljande kortet. Jag kan, åter igen, rekommendera Nallebudet för det är så roligt att både ge och få och det är klart bättre och hållbarare än blommor.   


Vi är, förresten, bjudna till svärisarna på middag på just Alla hjärtans dag. Undrar om det är av någon särskild anledning? Eftersom Elin har sluppit undan tandställningen, så kommer även hon att följa med.


Fridens.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards