Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Ewa - 3 februari 2010 20:36

Ett bra frisörbesök.

Bjudlunchen med Elin.

Jag känner mig inte stressad trots litet bakslag med kosten.

I morgon ska jag inte iväg någonstans.

Idag har jag sluppit vara småhungrig.


Fridens.

  

Av Ewa - 3 februari 2010 15:15

Tågen gick i tid idag!

TÅGEN  GICK  I  TID  IDAG!!

Både till sta'n och hem. I morse blåste det. Kallt. Senare började det snöa. Igen. Nu blåser det OCH snöar. Blä! NU RÄCKER DET!!!

  

Jag fick en riktigt trevlig stund hos Rosie som gjorde sitt bästa för att sätta mitt ostyriga hår på plats. "Tunna ut det så mycket att det nästan inte är något kvar!" sa jag och det gjorde hon. Nu är superkort och snyggt och fräscht och kort och skönt och kort. Kort sagt kort! Efteråt åkte jag in till sta'n och träffade Elin vid Åhléns. Hon har flod i sin plånbok vilket inte jag har, så hon bjöd mig på lunch på Taco-baren. Mysigt och himla gott! Maten var kryddad med den där speciella kryddan som man bara får när någon annan betalar.    Jag hade samlat på mig hela 43 kronor i bonus hos Guldfynd, så efter maten gick vi dit och jag köpte 2 enkla armband. Elin köpte en kavaj på Åhléns. "Lillmatte goes businesswoman" som hon sa till marsvinen när vi hade kommit hem. De var väl lagom entusiastiska eftersom de misstänkte att den kavajen får man inte håra ned eller bita i.....


Tex-mex-maten som jag åt till lunch är inte speciellt LKHF-igt och om sanningen ska fram, så har det inte varit någon bra matvecka så här långt. Jag har inte haft bra "grejjer" hemma att äta av och jag har gått och varit småhungrig större delen av tiden och DET är inte bra. Småhungern är ett farligt sällskap för den som lever under åtstramning! Jag har inte flippat ut helt utan det handlar om jag har ätit bröd i brist på bättre mättande "grejjer". Vad gäller motionen, så verkar morgondagens promenad snöa inne..... Jag får satsa på styrketräning på fredag i stället!    


Nu ska jag steka bacon till middagens baconsallad ā la LKHF.


Fridens.

Av Ewa - 3 februari 2010 09:08

SÅ FULT!

SÅ IRRITERANDE!


Jag menar den reklamruta som numera är högst upp på Bloggplatsens sida och som gör att allt VIKTIGT knuffas ned, så att det nästan inte syns.


USCH!


Fridens.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards