Alla inlägg den 22 januari 2010

Av Ewa - 22 januari 2010 21:04

Jag sköt inte upp städningen.

Städningen klarades av utan att jag fick mer ont.

Rent och fint.

Rena lakan.

Choklad, chips och en BRA bok.


Fridens.


Av Ewa - 22 januari 2010 17:22

"..... och så varje jul. Det tycker jag är kul!"  sjunger Pippi Långstrump. Idag är det fredag och jag har städat. Senaste gången jag städade ordentligt var helgen före jul, så sångtexten stämmer nästan. Egentligen är det ingen idé att städa oftare än jag gör eftersom det känns BRRRRRRRRRRA när det syns tydligt att lorten försvinner. Först hade jag tänkt skjuta upp städningen till på söndag pga foten och handen, men jag stod inte ut en dag till i skräpet och dammet. Som pricken över i har jag duschat och bytt lakan i sängen.    Foten kändes bättre tack vare att jag hade Scholl-tofflor på mig medan jag röjde omkring, men handen är inte bättre.


Hur ska vi göra? Tandläkaren tycker att Elin behöver tandställning pga underbett. Jag tycker INTE att hon ska behöva gå igenom det (vis av erfarenhet). Pär tycker att tandläkaren vet bäst. Elin vill inte. Hon har sin första tid av tre på måndag.

  

Fridens.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Skapa flashcards