Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Ewa - 20 januari 2010 20:18

Säsong 5 av McLeod är beställd.

Stora Staden i morgon - ensam.

Foten känns nästan helt bra igen.

Beslut har fattats: på måndag tar jag nya kost- och träningstag.

Våra marsvin. För alltid.


Fridens.


Kommer ni ihåg ett barnprogram som hette "Urcellen Ellen"? Hon på bilden heter oxå Ellen, men hon är ingen urcell, men URSNÄLL. Ursnälla Ellen - min hjärtegris!

  

Av Ewa - 20 januari 2010 17:38

När vi skulle iväg för att storhandla i söndax, så såg jag att skosnörena i mina MBT-kängor var på väg att gå av, så då skrev jag upp "skosnören" på handlingslistan. Idag var första gången jag gick utomhus sedan i söndax och vad tror ni hände? Jo, skosnörena gick av. Tur i oturen att jag redan hade köpt nya!


Jag kom som sagt inte iväg till Stockholm idag, men det visade sig ha sina fördelar. Med posten kom ett utskick från Åhléns kundklubb som jag är med i och det innehöll en rabattcheck på 50 kr + några andra användbara rabattkuponger. De hade jag inte haft någon användning av om jag hade åkt in som planerat. Tur i oturen att jag försov mig!


Fridens.    

Av Ewa - 20 januari 2010 10:47

Jag försov mig. Jag hade förmodligen stängt av väckarklockan i sömnen och vaknade med ett ryck klockan 10. Mina planer var att jag skulle ha suttit på tåget klockan 10..... Skit oxå! Jag städade köksgolvet och bytte marsvinens handdukar och i eftermiddag ska jag städa buren. Jag har petat i mig youhurt och ska halta gå till Konsum om en stund. Roligare än så blir det inte idag. Förkyld och småyrslig. Irriterad och trött. Blä!


O-fridens.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards