Alla inlägg den 30 september 2009

Av Ewa - 30 september 2009 20:01

Dagens promenad på 75 minuter - orken är på väg tillbaka!

Det är en bra stämning här hemma och alla sköter sina sysslor utan knot eller tjafs.

Våra marsvin. Igen. Alltid.

Jag har börjat läsa "När änglar dör" av Andreas Roman - favorit i repris med anledning av ett tidigare inlägg.

Ljudböcker.


Fridens.


Det här är min hjärtegris, Ellen när hon var ett litet pyre.


Ellen profil  

Av Ewa - 30 september 2009 15:48

....att honung binder vätska? Det kan man ha i åtanke om man har en benägenhet att samla på sig vätska i kroppen.  Honungens BI-verkningar. *fniss*


  

Fridens.

Av Ewa - 30 september 2009 11:08

I natt har jag sovit. Glad  Jag har sovit ganska tungt för jag vaknade med huvudvärk....Rynkar på näsan  Den går förhoppningsvis att bota med 1 Ipren och en promenad. Det är bara +9, så idag blir det jacka på för första gången på länge (när det gäller svettiga promenader).


Elin gick vid 8. Idag har de sitt s.k onsdagsschema och just den här onsdagen skulle de få en guidad vandring i Gamla Stan. Hon stannar kvar i sta'n efteråt med kompisarna och äter lunch och strosar i affärer. Det känns bra att hon vill och att hon orkar. Hon har varit förkyld och hemma några dagar, men annars har hon gått i skolan varje dag HELA dagarna. Tänk hur vi hade det för ett år sedan...... Ångest, tjafs, frånvaro och bråk.


Nu ska jag snöra på mig MBT-skorna! Skrattande


Fridens.




Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards