Alla inlägg den 29 september 2009

Av Ewa - 29 september 2009 20:19

Jag är på väg att må bättre både vad gäller depression och hosta.                    

Pär fixade veckans Konsum-handling själv.

Jag ökade på Theralen-dosen, så jag VET att jag får sova.

Ellen - min hjärtegris.

Nu är det äntligen höst!


Fridens.


En till sötgris, agent Hurley från Disney-filmen som jag inte har sett och vill nog inte se heller.

   

Av Ewa - 29 september 2009 14:35

.......att det frigörs endorfiner när man klappar t.ex ett marsvin?


Fridens.

Av Ewa - 29 september 2009 11:06

Eftersom jag börjar må bättre, så trappar jag ned på Theralen-dropparna. Från 10 droppar till 8 och igår gick jag ned till 7 droppar. JAG KUNDE INTE SOMNA! Jag lade mig vid 1 och då hade jag varit uppe sedan 10, promenerat och INTE lurat i soffan, men jag kunde inte somna! Det blev en sorts halvslummer, men jag somnade inte ordentligt förrän vid 5-tiden. När jag tog 8 droppar, så somnade jag utan problem, men inte med 7 droppar. Tillfällighet eller är gränsen så hårfin? Jag tänker inte ligga och vrida mig fler nätter eftersom sömnen har stor betydelse för mitt allmänna mående, så ikväll trappar jag upp Theralen igen.


Vi halv 23 såg jag en kraftig blinkning i ögonvrån och tänkte inte mer på det, men sedan kom ett åskmuller som hette duga! "Precis när jag höll på att somna!" klagade Elin från sitt rum. Varför blir det åska nu, i september när det inte är ens +10 sent på kvällarna? När jag gick och lade mig var temperaturen inte mer än +2, så jag stängde faktiskt sovrumsfönstret. Nu är det bara +8. Det ÄR höst!


Fridens.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards