Alla inlägg den 16 september 2009

Av Ewa - 16 september 2009 20:55

"Uprising" med Muse - en rysare, så att säga.              

Min MP3: yttepytte, knallrosa och kanonbra.

Cocillana-Etyfin.

Det är ÄNTLIGEN höst.

Pär fixade Coop-handlingen själv.                                            

               


Fridens.


  



Av Ewa - 16 september 2009 12:17

VAD 17 SKA JAG GÖRA??!

Efter promenaden igår, så kom hostan tillbaka.

Med råge.

Jag tog 2 doser av Cocillana-Eytfin.

Idag får jag nog gå upp till maxdosen på 3.

Jag hade tänkt återbuda Husläkaren nästa fredag, men jag misstänker att jag behöver den tiden om hostan inte blir bättre.

Pga hostan, så följde jag inte med på föräldrarmötet.

Inget ont som inte har något gott med sig.


Ingen promenad idag.


O-fridens.

Av Ewa - 16 september 2009 12:07

Muse har inte för vana att göra videor till sina låtar, men de bjussar på hur det gick till vid inspelningen av "Uprising". De har roligt och det är härligt att se!


Fridens.



Av Ewa - 16 september 2009 11:59

Den senaste CD:n med Muse heter "The resistance".

Den första singeln heter "Uprising".

En kampsång som ger mig ståpäls och jag kan föreställa mig hur det blir för Elin på deras konsert i oktober när de spelar den låten och publiken sjunger med i refrängen...... *gåshud gåshud gåshud*


They will not force us

They will stop degrading us

They will not control us

And we will be victorious




Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Skapa flashcards