Alla inlägg den 15 september 2009

Av Ewa - 15 september 2009 20:50

Förkylningen verkar ÄNTLIGEN släppa sitt krampaktiga grepp! pepparpeppar - ta i trä

Dagens promenad.

Upptäckten av en riktigt bra serie ("Grey's anatomy")

Våra marsvin. Igen. Alltid

Tandläkarbesöket är flyttat 1 månad framåt.


Fridens. Glad

Av Ewa - 15 september 2009 12:03

Promenaderna är återupptagna! Jag kom tillbaka från den första för en stund sedan. Makalöst blå himmel med en sol som fortfarande värmer ordentligt. Det var tungt, motigt och hostigt i början, men jag tog det lugnt och det blev 60 minuter. Jag KAN hålla takten till mina gånglåtar om jag drar ned tempot där emellan.


Ikväll ska Pär och jag på det första föräldramötet på gymnasial nivå. Det spelar ingen roll om det är dagis eller gymnasiet - jag avskyr det lika fullt. Jag ångrar att jag sa att jag skulle följa med..... Rynkar på näsan


När jag kom hem från promenaden, så tog jag in posten. Den andra säsongen av "Grey's anatomy" (som är SÅÅÅÅ MYCKET BÄTTRE än vad jag hade väntat mig - jag är fast!), Elins förhandsbokade CD med "Muse" (hennes månadspeng blir något mindre den här månaden) och ett brev från vårdcentralen. Jag har fått tid hos kuratorn på måndag. Jag har tid hos tandläkaren på måndag. En halv timme tidigare. Något måste ändras och jag ljuger om jag säger att valet var svårt. Tandläkaren bokades om till 13: oktober. Ingen beslutsångest här inte! Det känns mer angeläget att träffa kuratorn. Glad


Jag har inte haft en enda bild i mina inlägg sedan bloggen blev ny.

Jag får helt enkelt inte till det.

Jag bryr mig inte så mycket heller.

Hur gör man? De gånger jag har försökt, så har bilderna inte hamnat där jag ville att de skulle hamna.


Fridens.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards