Alla inlägg den 12 september 2009

Av Ewa - 12 september 2009 16:49

Pär och jag tänkte promenera efter frukosten.

Jag kom inte ur sängen förrän 11....

Jag föreslog att vi kunde promenera efter lunch.

Sedan ändrade jag mig för det kändes stressigt med tanke på annat som jag skulle göra.

Vi är ju ändå så förkylda.

Efter lunchen sa jag att jag skulle gå till Konsum för att inhandla ingredienser till en kladdkaka.

Sedan ändrade jag mig.

Jag ville inte ha kladdkaka längre heller.

Jag duschade.

Medan jag duschade bestämde jag mig för att gå till Konsum i alla fall.

Medan jag satt i badrocken och torkade, så ångrade jag mig.

Jag läste några bloggar och när jag sedan stängde av datorn, så kunde jag inte komma på vad jag skulle göra.

Det kröp i kroppen.

Jag bestämde mig för att gå till Konsum i alla fall och det gjorde jag.

På vägen hem bestämde jag mig för att göra en kladdkaka, trots allt eftersom den förra blev så vansinnigt god.


Det är tur att man FÅR ändra sig!


Fridens.

Av Ewa - 12 september 2009 11:52

Då var det dax igen.

För oro och ovisshet. Gråter

På fredag ska jag träffa Södertäljes överläkare i psykiatri om just detta.

Försäkringskassans egna läkare brukar inte ignorera en överläkares utlåtande i lika hög grad som de gör med en husläkares.

Jag blev förvånad över att så många som 35% av DN:s läsare tycker att de nya reglerna är bra.

Vårt samhälle blir allt kallare.


Fridens.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards