Alla inlägg den 8 september 2009

Av Ewa - 8 september 2009 16:20

Jag gick en låååååååångsaaaaaaaaam promenad nu på eftermiddagen. Rundan som vanligen tar en dryg timme tog idag 90 minuter. Förkylningen bromsade upp. Jag orkade inte ens hålla takten i alla bra gånglåtar, men det var skönt att komma ut. Välbehövligt.


Tankarna mal fram och tillbaka fram och tillbaka, så att det surrar i huvudet. Ingen ordning alls. De går inte att få ned på pränt heller eftersom de är för flyktiga. Jag har noterat att det numera går att lösenordsskydda enstaka inlägg och DET kommer jag att utnyttja. Så småningom.


Ytterligare ett remissvar. Från gynekologen. Uäää. Den 22 september har jag tid på mottagningen i Södertälje.


Sent igår kväll satt jag och läste. Faktiskt. "Levande begravd" av Peter James. Jag vet inte om den är särskilt bra, men det är skönt att läsa igen. Jag åt choklad oxå.


Pär har inte svarat på mina sms idag. Han är arg/sur/besviken/barnslig. Det innebär oxå att han fixar veckohandlingen på Konsum själv eftersom han tog med sig handlingslistan när han åkte i morse. Elin har varit hemma idag - förkyld. HON har fått sms-svar från Pär, så jag vet att han lever i alla fall. Han behöver förmodligen markera något genom sin tystnad, så då får han göra det.


O-fridens.

Av Ewa - 8 september 2009 12:01

"The båtten is nådd" sjunger Timbuktu och jag håller med.


Jag ber alla mina kära blogvänner om ursäkt i förskott eftersom jag inte orkar läsa eller kommentera just nu.

Jag ger mig av på en egotripp och kommer att blogga eftersom jag MÅSTE skriva av mig med jämna mellanrum, men just nu orkar jag inte engagera mig i annat. Gråter


Pär säger att han "...ruttnar på hela den här situationen".

Pär säger att om jag nu VILL gå ned i vikt, så är det väl bara att göra det.

Pär säger att det är min hälsa han tänker på.


Kommer mitt äktenskap att krascha pga att jag inte orkar ta tag i min övervikt????!


O-fridens.

Av Ewa - 8 september 2009 11:58

Åh, nej!

Nytt utseende.

Nya funktioner.

Jag kan knappt koncentrera mig på vanlig text!

Dålig tajming.


O-fridens.


Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards