Alla inlägg den 2 september 2009

Av Ewa - 2 september 2009 22:32

Min enda oföränderliga levnadsregel:


Behandla andra så som jag själv vill bli behandlad.


Fridens.

Av Ewa - 2 september 2009 12:29

Läs rubriken med riktigt gnällig ynk-röst för det är så jag känner mig. >:-(


Förkylningen studsar runt i familjen och har nu kommit tillbaka till mig med förnyad styrka. Bacillerna verkar ha muterat medan de bodde hos Pär. Det kliar i halsen på PRECIS det sättet som signalerar att nu, dj-ar i min lilla låda, är en dårförkylning på väg! Det är inte rättvist!! Idag lämnade jag återbud till morgondagens möte med Bankmannen och det börjar kännas löjligt. När ska det bli av (för det SKA bli av!)? När kan jag promenera igen utan att må sämre dagen efter? För att inte tala om SATS..... Elin och jag planerar en Stockholmstur på lördag, men det vette f-n om det blir av. Jag är TRÖTT på att sitta hemma. Jag är trött på att inte orka! Det är inte rättvist!


Åtgärder: vila, vila, VILA. Bara göra det jag VILL. Dricka te. Äta godis och kolhydrater och fett. Se film. Försöka läsa.  Duscha med jämna mellanrum. Ignorera det dåliga samvetet (godiset) och frustrationen (ingen träning).


Fridens.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards