Alla inlägg den 30 augusti 2009

Av Ewa - 30 augusti 2009 15:45

Klockan är inte ens 16 och dagens aktiviteter i form av mat är avklarade. Pär åkte till stationen i morse och hämtade upp svägerska + son och sedan åkte de vidare på en mindre caching-turné. De kom hit vid 14 och då bjöd jag på jordnötskyckling med couscous och grönsaker. Te efteråt. Nu när sommaren närmar sig sitt slut, så kommer vi förmodligen att träffas oftare igen. Ännu mer framåt november när svärföräldrarna återvänder från Öland.


Hur ska jag då tillbringa resten av denna soliga och blåsiga söndag? Jag känner mig frestad att lura i soffan (jag kom inte i säng förrän efter 1 och sov till närmare 11.....), men då blir dygnet än mer upp och nedvänt. Huvudvärk och hosta. Förbaskade förkylning! Elin snorar hon med och svägerskan kraxade ännu värre.


Jag har drabbat av en tillfällig (?) inspirationstorka som jag misstänker har att göra med bristen på träning. Jag mår bättre när jag kan träna och då kommer oxå idéerna.


Fridens.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards