Alla inlägg den 29 augusti 2009

Av Ewa - 29 augusti 2009 16:19

Det är bara lördag, men jag summerar den här veckan idag i alla fall. Den här veckan har inte tillhört de bättre. Måndagens promenad var positiv. Likaså tisdagens frisörbesök. Min nya dator förstås. I övrigt har det varit TUNGT och trögt. Envis förkylning som gör att jag får energiryck bara för att åka på ett bakslag efteråt. Allt som har med mat och LKHF känns oövervinnerligt - ingen som helst lust eller inspiration att ta tag i det. Koncentrationssvårigheter. Deppiga tankar. Irritation och extra kort stubin. Ingen träning förutom måndagens promenad. Klimakteriekropp; fryser och svettas om vart annat. Trött. Jag har fått en tid hos min husläkare redan på tisdag vilket känns bra. 

O-fridens.

Av Ewa - 29 augusti 2009 16:12

Nästa lördag den 5 september klockan 21 på SVT2 visas "En dag i livet" med Jennifer Lopez, Robert Redford och Morgan freeman. Det är Lasse Hallström som har regisserat den. En film i ett rätt långsamt tempo och tragikomisk precis som livet ÄR. Jag har sett den 3-4 gånger och jag sitter alltid och ler stort när den är slut. Se den!


Fridens.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards