Alla inlägg den 16 augusti 2009

Av Ewa - 16 augusti 2009 20:49

Jag kan känna det första höstiga, svala nypet i luften.

Äntligen börjar skolorna igen.

De impulsköpta hörlurarna är suveräna.

Det är roligt med Sims igen.

Om ett par dagar skramlar det in pengar på kontot igen.


Fridens.

Av Ewa - 16 augusti 2009 15:48

Jag satt vid datorn hela gårdagskvällen. Det blev inget läsande i soffan och vad tusan gör det! Jag kom i säng före 1 och har sovit gott. Pär stack iväg på en löprunda närmare 8 medan Elin och jag snusade vidare. Marsvinen hade fått sin frukost.


Det har varit slappt idag. Jag har fått en nytändning med Sims - det är kul igen! (Det är Sims 2 det handlar om för 3:an visade sig vara rena skräpet.) Det är så pass kul att jag bad Pär att köra mig till Moraberg i Södertälje, så att jag kunde köpa den senaste expansionen, 'Livet i lägenhet' som jag FAKTISKT inte har. Innan vi åkte, så kollade jag hos Discshop, CDON och Ginza, men det var 'tillfälligt slut' och inget nytt leveransdatum. Meh! Väl i Moraberg gick jag in på El-Giganten. Rörigt. Sunkigt. Endast Sims 3. Ut igen och in på Siba. Rörigt. Sunkigt. Endast Sims 3. Ut igen och in på den sista affären som säljer spel, OnOff. Bra ordning. Fräscht och 'Livet i lägenhet'!! I-lands-lycka! På väg till kassan nappade jag åt mig ett par rosa Sony-lurar till min lika rosa MP3 och det visade sig vara suveränt ljud i dem. :-D  Nu har jag inte tid att sitta här och knattra. Jag ska installera Sims-expansionen!


Fridens.


PS. Det blåser som 17 idag samtidigt som det är +20. En ovanlig kombination, eller? Jag kallar den sortens väder för Jättelik Hårtork Inställd På Svag Värme.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards