Alla inlägg den 19 juli 2009

Av Ewa - 19 juli 2009 20:15

SSKF där jag träffade Pär.

Zoloft som håller mig uppe.

Pär och Elin som har gjort mig till en bättre människa.

SATS som jag KOMMER att återvända till.

LKHF-kosten som känns naturlig och smakar mer.

Marsvinen som höjer livskvalitén som inget annat gör.

MBT-skorna som trollar bort mina ledbesvär.


Fridens.

Av Ewa - 19 juli 2009 16:32

Hej hopp och nu är klockan redan halv 17! Vart tog den här dagen vägen? Ändå har dagen inte rusat iväg direkt, den har snarare smuuuuugit sig förbi. Hmmm..... Vid 11 tog jag med mig mitt röda paraply och gick till Konsum för att släpa hem en kasse en sista gång innan Pär och Elin kommer hem på tisdag. Det regnade inte, men att ha paraplyet med är ju en garanterad regnförsäkring, det vet alla, eller hur? Det var och ÄR klibbigt ute med bara svaga fläktar. Mulet och +23. När jag kom hem från affären, så var jag inte svettig egentligen utan snarare täckt av en våt hinna. Uääh! Det tog lång tid innan jag kände mig torr och fräsch igen.


Efter lunchen storstädade jag hos marsvinen och sedan tog jag hand om den lilla disk som hade samlats. Efter det kände jag mig svettig och unken, så då var det inte fel med en dusch.


Jag sov inget vidare i natt och det berodde förmodligen på tuppluren på 2 timmar tidigare på dagen. Jag hade huvudvärk oxå. :-(


Det var min söndag, det.


Fridens.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards