Alla inlägg den 9 juli 2009

Av Ewa - 9 juli 2009 19:37

Jag är väldigt nöjd med smycken från Kristallrummet.

Nu är det inte mycket kvar av den här dagen som har känts seeeeeg....

Rena lakan.

Jag är "mellan böcker", men har en hög att välja från.

Internet-shopping.


Fridens. 


Bilderna föreställer armbandet och halsbandet som jag beställde . "Kundalini - smycken för livskraften som flyter genom din kropp och som påverkar alla aspekter av ditt liv."


Av Ewa - 9 juli 2009 16:16

Regnet fortsätter att falla oförtrutet.

Jag sov på soffan i någon timme.

Åt kokt ägg och youghurt till lunch.

Städade buren och gladdes åt popcornskuttande marsvin.

Bytte till rena lakan i sängen.

Duschade.

Satte de sugproppsförsedda badrumsfacken på plats.

Tvättmaskinen och torktumlaren jobbar på.

Pär och Elin har kommit fram ordentligt.

Dagen rullar på i all sin enkelhet.

Inte så pjåkigt, trots allt.


Fridens.


Av Ewa - 9 juli 2009 09:02

Pär och Elin åkte för en knapp timme sedan och jag blev överraskad av att det inte alls kändes bra. Jag vill inte vara ensam i 2 VECKOR!


Äsch! Det är nog bara en reaktion på en dålig natt med för lite sömn och jag har aldrig varit någon morgonmänniska. Jag tröstar mig med ett glas apelsinjuice till medicinerna och en kanna te. Kanske en tupplur oxå? Regnet vräker ned, så det blir en inomhusdag idag med byte av lakan, burstädning och långdusch.


EN av fördelarna med att vara ensam är att jag slipper bry mig så mycket om att fixa ordentlig mat. Jag orkar inte bry mig.


Fridens.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards