Alla inlägg den 21 juni 2009

Av Ewa - 21 juni 2009 20:25

En trevlig dag med min snorpa.

Jag fick flirta med en söt bebis på tåget (ooo, vilka goa fötter!)

Enligt SMHI är värmen på väg (dvs. ej regn) vilket innebär att jag kan börja promenera igen.

I morgon ska jag sova och vila.


Fridens.

Av Ewa - 21 juni 2009 18:11

Jag är trött. Tröttare än trött och vansinnigt te-sugen.


Elin och jag knallade runt i affärer i 4 timmar. Åt på Mc D. Body Shop-prylar som kostade så pass mycket att jag fick en snygg strandväska på köpet. På KappAhl impulsköpte jag en blus på rea och en top på o-rea. Mitt specialschampo och några saker från Apoteket inhandlades oxå. Elin hade ovanligt mycket pengar och kortet gick varmt när det fick åka upp och ned i plånboken hela tiden.


"Om Gud" av Jonas Gardell var inte vad jag hade väntat mig. Herr Gardell är troende och han kan sin bibel. Jag vet inte om det är så intressant.....eller så är det bara fel bok för mig just nu. Jag ska försöka med "Igelkottens elegans" i stället.


Jag hade mitt handledsstöd på hela tiden medan vi shoppade dels för att det ger ett skönt stöd och dels för att komma ihåg att inte belasta handen. Den gör mindre ont idag, men det finns inte en chans att jag kan styrketräna med den i morgon.


Fridens.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Skapa flashcards