Alla inlägg den 11 juni 2009

Av Ewa - 11 juni 2009 20:34

"The Sims 3" är en stor besvikelse!! I själva spelet finns många nya möjligheter, men grafiken är.....EPIG. Faktiskt! När jag byggde ett hus, så var perspektiv mm som i det allra första Sims. Det är oxå klumpigare att använda vad gäller kontroller; man måste klicka fram och tillbaka hela tiden.

Blä!  445 kr i sjön.  Den här sortens dåliga köp gör att magen knyter sig av obehag. Jag är så besviken att jag blir arg.


Fridens.

Av Ewa - 11 juni 2009 16:02

Jag känner ett allmänt missnöje över att jag inte har lyckats få iväg mig själv på en enda promenad sedan i fredags än mindre SATS! Det känns inte bra. >:-(   Min hjärna har inte plats för så mycket som jag skulle vilja och i kombination med att jag är stresskänslig, så blir det lätt så här - ALLT stannar av bara för att vardagsrummet hänger över mig. Det är över huvud taget otrivsamt här hemma. Alla prylar som brukar stå på balkongen står nu i vardagsrummet och i hallen pga måleriet och jag hoppas att Målarmännen tänker måla balkongräcket dj-t snart , så att vi kan flytta ut allt igen. Eftersom det står en massa grejjer i vägen, så kommer jag inte åt att städa heller och jag orkar inte ens försöka. Jag hoppas på att jag har en massa städlust när allt är som vanligt igen. :-P


Ikväll flyttar vi upp TV:n till övervåningen och i morgon kör vi iväg soffan + några hyllor till Myrorna.


Fridens.

Av Ewa - 11 juni 2009 09:10

Varför jag inte åkte till optikern trots att jag har tjötat så mycket om det.


Den officiella versionen: huvudvärk, hosta och allmän hängighet.


Den SANNA versionen: jag fegade ur. Ingen bra 'magkänsla' och det är viktigt för mig.


Fridens.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards