Alla inlägg den 2 juni 2009

Av Ewa - 2 juni 2009 08:35

När jag tittade på DN:s väderprognos härom dagen och såg att 28 plusgrader skulle gå ned till 12 plusgrader över en natt, så började jag hoppas på ett förlösande åskväder som orsak till temperatursvängningen. Jag bad till och med Pär att väcka mig på natten om det var så att jag var på väg att sova mig igenom någon maffig blixt & dunderföreställning. Han behövde inte väcka mig. :-(  Nu är det i alla fall bara +12 och hasselns löv rycker till varje gång en regndrooppe landar på dem. Jag tycker att det är skönt! Gårdagens +28 var för mycket för mig.



Igår var vi på det sista BUP-mötet. Det känns som att vi klarar oss själva nu och vår BUP-dam kommer dessutom att sluta den sista juni. Förmodligen går hon i pension. Även läkaren var med igår och honom kommer vi att träffa i början av september för att följa upp Elins medicinering.


Elin är förresten hemma idag. Hon är trött säger hon.


Tänk att jag inte kan låta bli att riva bort skinnet från blåsor på hälarna!!! Jag blir så trött på mig själv! Igår hade jag så ont när det skyddande skinnet var borta att jag var tvungen att ta en Ipren. Jag kan inte ha på skor heller....  Att jag aldrig lär mig! >:-(


Fridens.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Skapa flashcards