Alla inlägg den 12 maj 2009

Av Ewa - 12 maj 2009 14:33

Läkarbesöket gick så snabbt som jag hade föreställt mig och jag fick en ny tid i början av december. Det tog längre tid på provtagningen, men eftersom jag aldrig åker hemifrån utan en bok, så gick det ingen nöd på mig. Läkaren kommer att ringa på torsdag med provresultaten. När jag var färdig på Sophiahemmet, så åkte jag till Scheeles apotek som ligger nära och bra vid Centralen. Tandborstar, Plackers, ansiktsvatten, Ipren och järntabletter och sedan hem. Jag var borta i knappt 3 timmar.



"Broder Odd" höll inte. Den första boken om Odd Thomas var mycket bra, den andra boken var ganska bra, men den tredje boken höll inte. Den är svamlig och kommer aldrig till skott. När jag letade efter en annan bok att läsa bland mina olästa och insåg att jag inte hade lust att läsa någon av dem, så sög jag tag i "Påven Johanna" av Donna Woolfolk Cross. En bok som jag har läst förut och som jag VET är suveränt bra och som aldrig blir omodern - en gammal trotjänare!



Nu ska jag lägga mig i soffan och läsa och förmodligen somnar jag.


Fridens.



Av Ewa - 12 maj 2009 12:13

......om man kan vara envis utan att ha bra självförtroende?


*måste man inte tro på sig själv för att kunna envisas?*

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards