Alla inlägg den 6 maj 2009

Av Ewa - 6 maj 2009 21:02

Det "flyter" på bra här hemma.

Sovstunden i soffan var mysig.

I morgon får jag sovmorgon.

I morgon har jag varken matlagning eller disk på min lista.


Fridens.


Av Ewa - 6 maj 2009 18:07

.......att om men ens funderar på att kräva ComHem på ersättning för att man missade gårdagens final i Champions League, så bör man, å det snaraste, skaffa sig ett liv!!!

Av Ewa - 6 maj 2009 15:53

.....varför grupper som "Roxette" väljer att återuppstå?


*jag har svårt att tro att det handlar om publiktryck utan det handlar nog mer om att respektive solokarriärer inte gick så bra som förväntat.....*

Av Ewa - 6 maj 2009 12:49

Jag gick upp vid kvart över 7 för att hålla Elin sällskap (Pär hämtar bilen idag, så i morgon får Elin både sällskap och skjuts och jag kan soooooova!). Jag städade köksgolvet och bytte marsvinens handdukar innan jag släppte ut dem. Plockade in disken. Startade en tvättmaskin. Förra veckan köpte jag några filmer bl.a "Molière" som jag nu först satte mig i soffan för att se, men den var inte bra. "En romantisk komedi i stil med Shakespeare in love". Stämmer inte! Jag sov i några timmar i stället. Den här tröttheten är sjuklig! Idag blir det inte någon promenad för jag ska städa buren senare och det får räcka för jag har fortfarande en grym töjnings-värk från söndagens yoga. :-P


Igår började jag läsa "Broder Odd" igen och den är BRA.


Fridens.

Av Ewa - 6 maj 2009 12:45

......om det inte var de specialstrumpor som jag fick på köpet med MBT-skorna, som orsakade blåsorna?


*igår hade jag vanliga strumpor och jag fick ingen känsla av fortsatta skavsår som man ju kan få innan skorna är ordentligt ingångna/ingådda(?)*

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards