Alla inlägg den 24 april 2009

Av Ewa - 24 april 2009 20:47

Tacksamhetsribban höjs från 3 till 4.....


Inga som helst måsten idag.

Middagen var överraskande god. *

Värmen är tillbaka.

"Mörkrädd" är BRA och lättläst.


Fridens. 


* Stekta kasslerskivor med ananas och ost som serverades med ris och svamp.

Av Ewa - 24 april 2009 17:09

......vad den sk. vårtröttheten egentligen är?


*många skyller sin trötthet på den,  men jag tror inte riktigt på vårtröttheten som "sjukdom"*

Av Ewa - 24 april 2009 17:02

Elin började inte förrän efter 9 idag, så Pär passade på att åka till arbetet i ottan. Det var meningen att jag skulle gå upp med Elin, men jag lyckades bara hålla henne sällskap den sista kvarten innan hon skulle gå. Hon mår så pass mycket bättre nu att hon är självgående. Jag är bara trött och snarare stillastående än självgående. När Elin hade gått, så satt jag vid datorn en stund, men flyttade sedan över till soffan och låg och läste. Och sov. Jag VET att den här trötthetssvackan går över. Det gäller bara att ha tålamod och känna efter när kroppen orkar med mer aktivitet än att flyttas mellan köket och soffan.



I morgon ska både Elin och jag till frisören och eftersom jag faktiskt är väldigt nära alla affärer, så ska jag köpa MBT-skorna. Idag har det varit närmare 20 plusgrader och då känns det inte så lockande att promenera i vintervarianten. :-P


Fridens.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards